<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script> <!-- gegonota-gr_sidebar-bot1_AdSense1_300x250_as --> <ins class="adsbygoogle" style="display:inline-block;width:300px;height:250px" data-ad-client="ca-pub-8595873532781000" data-ad-slot="7126922782"></ins> <script> (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); </script>
* Τα ειδησεογραφικά άρθρα μας «αλιεύονται» και αναρτώνται από όσο το δυνατόν ασφαλέστερες πηγές. Σε περίπτωση που εντοπίσετε κάποια ανακριβή και αναληθή δημοσίευση, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε άμεσα. Προσπαθούμε για την καλύτερη δυνατή ενημέρωσή σας. Ευχαριστούμε θερμά.

Η συντακτική ομάδα του Gegonota24.gr

Κυριακή, 18 Ιουνίου 2017

Survivor: Αμύθητα κέρδη! Τα τρελά ποσά για ΣΚΑΙ και Ιλιτζαλί!

Δεν μπορεί κανείς να διαφωνήσει πως το ελληνικό Survivor με διάσημους και μαχητές αποδείχτηκε στην κότα με τα χρυσά αυγά για τον Τούρκο παραγωγό Ατζούν Ιλιτζαλί και τον ΣΚΑΙ.

Μπορεί τα ποσά για τους παίκτες στο Survivor σε τέτοια περίοδο ύφεσης στη χώρα να φαίνονται υπερβολικά, καθώς κυμαίνονται από 1.500 έως 2.500 την εβδομάδα για τους διασήμους και από 550 έως 750 την εβδομάδα για τους μαχητές, αλλά τα κέρδη για τον Τούρκο παραγωγό Ατζούν Ιλιτζαλί και τον ΣΚΑΙ είναι πραγματικά αστρονομικά.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ρεπορτάζ της Ανθής Βούλγαρη για την εκπομπή "Φτιάξε καφέ να στα πω", η διαφήμιση κατά τη διάρκεια του τρίωρου επεισοδίου κοστίζει 200 ευρώ το δευτερόλεπτο. Από τη στιγμή που ένα διαφημιστικό διάλειμμα στο Survivor αγγίζει τα 12 λεπτά, μιλάμε για κέρδη που φτάνουν τις 144.000 ευρώ.

Εκτός όμως από τα διαφημιστικά διαλείμματα υπάρχουν και οι τοποθετήσεις προϊόντων μέσα σε κάθε επεισόδιο του Survivor. Η άμεση αναφορά έως 2 λεπτά, όπως για παράδειγμα με τα έπαθλα, κοστίζει 24.000 ευρώ, ενώ η έμμεση αναφορά έως και 4 λεπτά φτάνει στις 36.000 ευρώ.

Ο τηλεοπτικός τυφώνας του Survivor, που καταφέρνει να κρατά στους δέκτες εκατομμύρια τηλεθεατές τις μέρες προβολής του, αποφέρει μυθικά κέρδη σε ΣΚΑΙ και Ατζούν Ιλιτζαλί και μάλιστα σε περίοδο έντονης οικονομικής ύφεσης στη χώρα. Λίγες όμως εταιρείες δεν θα επέλεγαν να διαφημιστούν στο πιο talk of the town ριάλιτι επιβίωσης των τελευταίων ετών.