<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script> <!-- gegonota-gr_sidebar-bot1_AdSense1_300x250_as --> <ins class="adsbygoogle" style="display:inline-block;width:300px;height:250px" data-ad-client="ca-pub-8595873532781000" data-ad-slot="7126922782"></ins> <script> (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); </script>
* Τα ειδησεογραφικά άρθρα μας «αλιεύονται» και αναρτώνται από όσο το δυνατόν ασφαλέστερες πηγές. Σε περίπτωση που εντοπίσετε κάποια ανακριβή και αναληθή δημοσίευση, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε άμεσα. Προσπαθούμε για την καλύτερη δυνατή ενημέρωσή σας. Ευχαριστούμε θερμά.

Η συντακτική ομάδα του Gegonota24.gr

Σάββατο, 10 Ιουνίου 2017

Survivor: Η τρέλα για το παιχνίδι τόνωσε την αγορά!

Τα πάνω κάτω έχει φέρει στην αγορά το Survivor στην αγορά, με τα σουβλατζίδικα και τις πιτσαρίες να έχουν δει αύξηση στις δουλειές τους. Από τις 9 το βράδυ όμως μέχρι και τα μεσάνυχτα που τελειώνει το παιχνίδι οι καφετέριες βαράνε μύγες, ενώ οι κινηματογράφοι έχουν δει πτώση στις πωλήσεις των εισιτηρίων, όπως αναφέρει ρεπορτάζ της εφημερίδας «Παραπολιτικά».

Ο θείος του Ντάνου στη Σκιάθο πήρε τη συνταγή για τα πιτάκια και τα μοσχοπουλάει στο φούρνο του με το όνομα «Ντανοπιτάκια. «Τελειώνουν αμέσως» λέει χαρακτηριστικά.

Στην Αθήνα έχει πολλαπλασιαστεί η πώληση καρύδας. Πριν από το Survivor πουλούσαμε περίπου 10 το δίμηνο, πλέον πουλάμε τον ίδιο αριθμό την εβδομάδα» λέει ο πρόεδρος των εμπόρων της Λαχαναγοράς Γιάννης Σιδέρης.

Χρυσές δουλειές κάνουν και τα ντελιβεράδικα, ε 20% αύξηση στις αφού οι μέρες που προβάλλεται το παιχνίδι θυμίζουν βραδιές τελικού Champions League.

Στα μπαρ που διατηρούν ο μισθοφόρος Κώστας Αναγνωστόπουλος και Σάρα Εσκενάζυ σερβίρουν και κοκτέιλς με τη θεματολογία του παιχνιδιού.

Εμμονή με τα κοτσιδάκια έχουν πάθει τα κορίτσια, όταν έβλεπαν τη Λάουρα, την Ευριδίκη και τη Σάρα να χτενίζονται με αυτό τον τρόπο. «Οι πλεξούδες δεν ήταν τάση αλλά με το Survivor έγιναν μανία» λέει ο κ. Καραγιάννης, ιδιοκτήτης κομμωτηρίου.