<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script> <!-- gegonota-gr_sidebar-bot1_AdSense1_300x250_as --> <ins class="adsbygoogle" style="display:inline-block;width:300px;height:250px" data-ad-client="ca-pub-8595873532781000" data-ad-slot="7126922782"></ins> <script> (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); </script>
* Τα ειδησεογραφικά άρθρα μας «αλιεύονται» και αναρτώνται από όσο το δυνατόν ασφαλέστερες πηγές. Σε περίπτωση που εντοπίσετε κάποια ανακριβή και αναληθή δημοσίευση, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε άμεσα. Προσπαθούμε για την καλύτερη δυνατή ενημέρωσή σας. Ευχαριστούμε θερμά.

Η συντακτική ομάδα του Gegonota24.gr

Τρίτη, 11 Ιουλίου 2017

Αυτό είναι το δημοφιλέστερο βίντεο στο Υoutube - Ποιο βίντεο εκθρόνισε μετά από 5 χρόνια -Το έχουν δει πάνω από 2,89 δισ. φορές

Αναδείχθηκε σε φαινόμενο του διαδικτύου αμέσως μόλις κυκλοφόρησε το 2012, ωστόσο σήμερα το τραγούδι "Gangnam Style", η παγκόσμια επιτυχία του Νοτιοκορεάτη τραγουδιστή Psy, εκθρονίστηκε από τον κατάλογο των βίντεο με τα περισσότερα views στο YouTube.

Αφού διατήρησε την πρωτιά για ένα διάστημα σχεδόν πέντε ετών, το βίντεο του "Gangnam Style" υποχώρησε στη δεύτερη θέση στο YouTube, υπό το βάρος της επιτυχίας του τραγουδιού "See You Again" των Ουίζ Καλίφα και Τσάρλι Πουθ.

Στις ΗΠΑ, σήμερα το πρωί, το βίντεο "See You Again", από το σάουντρακ της ταινίας "Fast & Furious 7" (2015), συγκέντρωνε 2,896 δισεκατομμύρια θεάσεις στο YouTube, ξεπερνώντας το "Gangnam Style" με βραχεία κεφαλή (2,895 δισεκατομμύρια θεάσεις).

Το "See You Again" αναμειγνύει σκηνές της ταινίας με τη μουσική ραπ του Ουιζ Καλίφα και την φωνή του Τσάρλι Πουθ. Το τραγούδι αποτίνει φόρο τιμής στον Πολ Ουόκερ, τον πρωταγωνιστή του "Fast & Furious" που σκοτώθηκε σε τροχαίο δυστύχημα.

Το "Gangnam Style", το σατιρικό τραγούδι που διακωμωδεί τους νεόπλουτους της Σεούλ, υπήρξε το πρώτο βίντεο που το είδαν 1 δισεκατομμύριο φορές οι χρήστες του YouTube και η τεράστια επιτυχία του είχε ως αποτέλεσμα οι διαχειριστές του δημοφιλούς ιστότοπου να προχωρήσουν σε τεχνικές αλλαγές όταν το βίντεο ξεπέρασε τα 2,1 δισεκατομμύρια views.