<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script> <!-- gegonota-gr_sidebar-bot1_AdSense1_300x250_as --> <ins class="adsbygoogle" style="display:inline-block;width:300px;height:250px" data-ad-client="ca-pub-8595873532781000" data-ad-slot="7126922782"></ins> <script> (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); </script>
* Τα ειδησεογραφικά άρθρα μας «αλιεύονται» και αναρτώνται από όσο το δυνατόν ασφαλέστερες πηγές. Σε περίπτωση που εντοπίσετε κάποια ανακριβή και αναληθή δημοσίευση, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε άμεσα. Προσπαθούμε για την καλύτερη δυνατή ενημέρωσή σας. Ευχαριστούμε θερμά.

Η συντακτική ομάδα του Gegonota24.gr

Τρίτη, 11 Ιουλίου 2017

Survivor: Τελικά πόσα κέρδισε ο ΣΚΑΙ από το πολύ επιτυχημένο παιχνίδι;

Tο reality παιχνίδι Survivor είναι με μεγάλη διαφορά το πιο επιτυχημένο πρόγραμμα της φετινής τηλεοπτικής σεζόν, «απογειώνοντας» το ΣΚΑΪ, τόσο στην τηλεθέαση όσο και οικονομικά.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του «Πρώτου Θέματος», τα συνολικά έσοδα του Survivor έφτασαν τα 24 εκ. ευρώ, με το κόστος να αγγίζει τα 18,5 εκ. ευρώ.

Ενδεικτικό της επιτυχίας είναι πως το 1″ του διαφημιστικού χρόνου κόστιζε 300 ευρώ, ενώ ο ελάχιστος χρόνος που μπορούσε να διατεθεί ήταν τα 22″.

Όσο για τα sms στις ψηφοφορίες, στον τελικό στάλθηκαν σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας 560.000 γραπτά μηνύματα με τον Ντάνο να παίρνει το 64% και τον Μάριο το 36% από τις ψήφους του κοινού.
Περίπου 370.000 sms στάλθηκαν την βραδιά του ημιτελικού και κοντά σ’ αυτό το νούμερο ήταν και η 24ωρη ψηφοφορία για την κατάταξη της τελικής δεκάδας.

Επίσης, ο μέσος όρος μηνυμάτων για την ψηφοφορία αποχώρησης ήταν 100.000 με 120.000 ανά επεισόδιο.

Πηγή: E-Radio.gr